ورق کامپوزیت اکونومی با بهترین کیفیت و قیمت

Economy composite sheet with the best quality and price

ورق کامپوزیت اکونومی شرکت آلکونایس در خط تولیدی اختصاصی و منحصر به فرد ، با بهترین کیفیت بازار تولید میشود و در سراسر کشور به فروش و پخش میرسد.

نحوه تولید ورق کامپوزیت اکونومی مانند سایر دیگر ورق های کامپوزیت ، از اتصال سه لایه با جنس ها و متریال های مختلف به یکدیگر تشکیل میشود. دو لایه رویه آن از جنس آلومینیوم و لایه هسته درونی آن از جنس پلی اتیلن یا مواد معدنی مثل پلی اورتان میباشد. این نوع ورق ها به دلیل ضخامت بیشتری که در رویه آلومینیومی خود دارند ، قابلیت انعطاف پذیری بیشتری دارند و قابل شیار خوردن ( خم خوردن ) میباشند. که همین امر سبب شده است تا از این ورق ها در نمای کامپوزیت ساختمان ها و مغازه ها و همچنین تابلو های تبلیغاتی استفاده های مکرر شود.

ورق کامپوزیت اکونومی آلکونایس

قیمت ورق کامپوزیت اکونومی آلکونایس

price of Economy composite sheet

قیمت ورق کامپوزیت اکونومی معمولاً در بازه قیمتی 400/000 تومان الی 600/000 تومان میباشد که این تغییر قیمت بستگی به نوع و رنگ ورق دارد . برای مثال رنگ طلایی ورق های اکونومی از رنگ سفید ورق های اکونومی گران قیمت تر است . 

ما در بازرگانی آلکونایس لیست قیمتی را تهیه کردیم که شما میتوانید تمامی قیمت های ورق های اکونومی ، تابلویی و مدیوم را مشاهده کرده و با یکدیگر مقایسه کنید. برای مشاهده این لیست بر روی (( قیمت ورق کامپوزیت )) کلیک کنید. همچنین در صورت نیاز میتوانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید و سفارش خود را ثبت نمایید تا در سریع ترین زمان در سراسر کشور برای شما ارسال شود.

قیمت ورق کامپوزیت اکونومی

کاربرد ورق های کامپوزیت اکونومی

Economy composite sheet Applications

از آنجایی که ورق کامپوزیت اکونومی از ضخامت آلومینیوم بیشتری نسبت به ورق های تابلویی برخوردار است، قابلیت انعطاف پذیری و استحکام بیشتری دارد. از همین رو ورق های اکونومی کاربرد بیشتری در نمای کامپوزیت ساختمان ها و طراحی دکوراسیون های داخلی دارند. همچنین از ورق های اکونومی در صنعت تابلوسازی و در ساخت زمینه تابلوهای تبلیغاتی نیز استفاده میشود تا یک تابلوی با کیفیت ، مستحکم و مطمئن برای پروژه های تابلوهای مغازه ساخته و اجرا شود.

یکی دیگر از کاربرد های ورق های اکونومی پوشش سطوح مثل سطوح دیوار ، سطوح سقف ، ستون و... میباشد زیرا همانطور که در بالا گفته شد این ورق ها از انعطاف بالایی برخوردار هستند و میتوان به آنها طرح ها و شکل های مختلف داد تا یک نمای جذاب را به بیننده الغا کند.

کاربرد ورق کامپوزیت اکونومی
کاربرد ورق کامپوزیت اکونومی 2
کاربرد ورق کامپوزیت اکونومی 3

ابعاد ورق های کامپوزیت اکونومی

Economy composite sheet dimensions

ورق های کامپوزیت اکونومی مانند سایر ورق های دیگر در همان ابعاد ( طول و عرض ) تولید میشوند. ابعاد کلی این ورق ها 4 متر مربع میباشد که تشکیل شده از 1 متر و 25 سانتی متر عرض ورق و 3 متر و 20 سانتی متر طول ورق است. همچنین این نکته نا گفته نماند که ضخامت کلی ورق های اکونومی نیز همان 4 میلی متر میباشد و با سایر ورق ها فرقی ندارد . تنها فرقی که با ورق های تابلویی و سایر ورق های دیگر دارد ضخامت آلومینیوم رویه آن است که بین 0/2 الی 0/25 میباشد.

ابعاد ورق کامپوزیت اکونومی

ویژگی ورق های کامپوزیت اکونومی

Features of economy composite sheet

ورق های اکونومی از ویژگی های متعددی برخوردا هستند که در ادامه درباره برخی از ویژگی های این ورق ها توضیح خواهیم داد :

استحکام بالا در عین سبکی  برای جابه جایی راحت تر 

برخوردار از انعطاف زیاد در طراحی و اجرای نمای ساختمان و تابلوهای تبلیغاتی 

مناسب برای نصب در ارتفاعات و نمای برج ها و ساختمان های بلند

ضد زنگ ،مقاوم در برابر خوردگی و باران های اسیدی

عایق صدا و عایق حرارت

مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید و تداوم رنگ بیش از یک دهه

دارای 10 سال ضمانت نامه و بیمه نامه کتبی

قابلیت تعویض و ترمیم در نمای ساختمان

در بالا برخی از ویژگی های ورق کامپوزیت اکونومی را برای شما توضیح دادیم این موارد میتواند دلیلی بر ترجیح ورق های اکونومی در مقایسه با سایر ورق ها باشد.

خرید اینترنتی ورق کامپوزیت اکونومی

Online purchase of Economy composite sheet

ما در بازرگانی آلکونایس امکان خرید اینترنتی ورق های اکونومی را با بهترین قیمت بازار و بهترین کیفیت فراهم کرده ایم . شما میتوانید برای ثبت سفارش خود با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید تا مشاورین ما شما را در خریدی آسوده و مطمئن همراهی کنند. 

همچنین شما میتوانید از طریق واتساپ و تلگرام با کارشناسان با تجربه ما در ارتباط باشید.