ورق کامپوزیت سفید با بهترین کیفیت و قیمت

White composite sheet with the best quality and price

ورق های کامپوزیت سفید آلکونایس با متریال های خاص و خط تولید منحصر به فرد به تولید میرسند و در سراسر کشور به فروش میرسند. این مدل ورق ها در انواع تابلویی ، اکونومی و مدیوم تولید میشوند که بیشتر در نمای ساختمان های درمانی و بیمارستان ها به کار میروند .

ورق های سفید مانند دیگر ورق های کامپوزیت از سه لایه تشکیل شده اند. دو لایه آن از جنس آلومینیوم بسیار نازک و لایه هسته درونی آن از جنس پلی اتیلن میباشد ، که این ساختار باعث سبکی و پر طرفدار بودن آن ها در صنعت نمای ساختمان و ساخت تابلو های تبلیغاتی میباشد .

white composite sheet_aluconice

قیمت ورق کامپوزیت سفید آلکونایس

price of composite sheet

قیمت ورق های کامپوزیت سفید بر اساس برند آنها ، انواع آنها ، ضخامت و کیفیت رنگ آنها مشخص میشود . برای نمونه ورق کامپوزیت های تابلویی سفید که ضخامت آنها 0/12 میباشد از قیمت پایین تری نسبت به ورق کامپوزیت های اکونومی و مدیوم که ضخامت آنها 0/2 الی 0/25 میباشد ، برخوردار است.

ما در آلکونایس ورق های سفید با کیفیت و ارزان قیمت، تولید میکنیم شما میتوانید برای دیدن لیست قیمت ورق های کامپوزیت آلکونایس بر روی (( لیست قیمت ورق کامپوزیت )) کلیک کنید و تمامی قیمت های ورق های ما را مشاهده نموده و در صورت نیاز با مشاورین ما برای ثبت سفارش خود در ارتباط باشید تا در سریع ترین زمان ممکن سفارش شما برای شما ارسال شود .

قیمت ورق کامپوزیت آلکونایس سفید

ورق کامپوزیت سفید یخچالی (براق)

High Gloss White 305

ورق کامپوزیت های سفید یخچالی دارای رنگی براق و درخشنده میباشند که حالت بازتاب تصاویر را در رنگ این ورق میتوانید مشاهده کنید. ورق کامپوزیت سفید یخچالی پرکاربرد ترین رنگ ورق های سفید میباشد که در بیشتر نمای کامپوزیت ساختمان ها مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین از این ورق ها در زمینه تابلوهای تبلیغاتی نیز استفاده میشود

ورق کامپوزیت سفید یخچالی(براق)

ورق کامپوزیت سفید شیری (مات)

Milk White 308

ورق کامپوزیت سفید شیری یکی دیگر از رنگ های طیف رنگی ورق های سفید میباشد که برخلاف ورق های سفید یخچالی از رنگ مات و کِدرتری برخوردار است . از این ورق ها در نمای ساختمان های مسکونی ، تجاری و ساختمان هایی مثل بیمارستان ها و... استفاده میشود.

همچنین این نوع رنگ از ورق های سفید بر خلاف رنگ براق و سفید یخچالی کاربرد کمتری در زمینه تابلوهای تبلیغاتی و نمای ساختمان دارند. این رنگ از ورق های سفید موجود در بازرگانی آلکونایس میباشد . شما میتوانید برای استعلام قیمت با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

کاربردهای ورق کامپوزیت سفید

white composite sheet Applications

از آنجایی که رنگ سفید حس پاکیزگی و تمیزی را به بیننده القا مینماید و همینطور نشانگر به روز بودن در عین سادگی ظاهری میباشد ، اغلب در نمای ساختمان های مدرن ، بیمارستان ها و مراکز درمانی به کار میروند . دلیل دیگری که در نمای ساختمان های مراکز درمانی و بیمارستان ها از ورق های کامپوزیت استفاده میشود ویژگی آکوستیک بودن آنها میباشد. ویژگی آکوستیک همان عایق بودن صدا میباشد که اجازه عبور صداهای آزار دهنده را نمیدهد.

همچنین ورق های کامپوزیت سفید آلومینیومی مانند ورق کامپوزیت مشکی به دلیل رنگ خاص آنها در تابلوهای تبلیغاتی نیز کاربرد بسیاری دارند و اغلب در صنعت تابلوسازی به کار میروند.

کاربرد ورق کامپوزیت سفید 3
کاربرد ورق کامپوزیت سفید 1

ابعاد و ویژگی های ورق کامپوزیت سفید

white composite sheet Dimensions & property

ورق کامپوزیت های سفید مانند دیگر ورق ها در ابعاد (طول 3 متر و 20 سانتی متر ) و (عرض 1 متر و 25 سانتی متر ) تولید میشوند ، ضخامت لایه های تشکیل دهنده این ورق کامپوزیت جمعاً 4 میلیمتر میباشد که باعث سبکی در عین حال استحکام بالای آن میشود.

برای رنگ کردن لایه بیرونی ورق کامپوزیت سفید و برای ثابت ماندن رنگ رویه آن و ترک نخوردن ورق از تکنولوژی نانو PVDF استفاده میشود که به اصطلاح به آن ورق کامپوزیت PVDF گفته میشود. همانطور که گفته شد ورق های کامپوزیت در عین سبکی وزن آنها از استحکام بالایی برخوردار میباشند و در برابر نور خورشید باران های اسیدی و هرگونه خوردگی کاملا مقاوم نیز هستند. طبق تحقیقات انجام شده ورق های کامپوزیت بالاتر از 50% از دیگر متریال های نمای ساختمان این نوع ورق ها از انعطاف پذیری بالایی برخوردار میباشند و همین امر ثبب شده است که بسیار راحت تر از سایر ورق ها برش داده شده و نصب شوند.

همچنین ورق کامپوزیت های سفید آلکونایس دارای 10 سال ضمانت نامه و 10 سال بیمه نامه کتبی میباشند.

خرید اینترنتی ورق کامپوزیت سفید

Online purchase of white composite sheet

شما میتوانید برای خرید اینترنتی ورق های کامپوزیت با سایت بازرگانی آلکونایس همراه باشید . مشاورین ما در بازرگانی آلکونایس آماده ارائه مشاوره در خصوص خرید اینترنتی ورق های کامپوزیت با بهترین قیمت و کیفیت میباشند کافیست تا باشماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید و سفارش خود را ثبت نموده تا در سریع ترین زمان سفارش شما به دستتان برسد.

همچنین میتوانید از طریق واتساپ و تلگرام با ما در ارتباط باشید .

8 دیدگاه در “ورق کامپوزیت سفید

  1. محمدعلی گفت:

    ممنون از نکات فنی خوبتون 🙌

  2. امیرحسین گفت:

    مرسی از سایت خوبتون و نکات آموزشی ای که گذاشتید🥰

    1. admin گفت:

      نظر لطفتونه

  3. مهدی گفت:

    قیمت برای نمایندگی بجنورد چند بزنیم آقا؟

    1. admin گفت:

      با سلام برای استعلام قیمت نمایندگی تماس بگیرید

  4. علیپور گفت:

    مرسی از قیمتای رقابتیتون

  5. پوریا گفت:

    روزهای تعطیل هم ارسال دارید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *