ورق کامپوزیت قرمز با بهترین کیفیت و قیمت

Red composite sheet with the best quality and price

ورق کامپوزیت قرمز آلکونایس یکی از طیف های رنگی تولید شده ورق های کامپوزیت بازرگانی آلکونایس میباشد. این ورق ها در خط تولیدی منحصر به فرد و با بهترین مواد اولیه در شرکت ما به تولید و پخش میرسند. ما به جرعت میتوانیم ادعا کنیم که بهترین کیفیت ورق کامپوزیت قرمز را با به صرفه ترین قیمت بازار ارئه میدهیم.

ورق های کامپوزیت قرمز مانند سایر ورق های تولید شده شرکت آلکونایس(ورق کامپوزیت سفید ، ورق کامپوزیت مشکی ، ورق کامپوزیت طلایی ، ورق کامپوزیت نوک مدادی) از سه لایه به ضخامت کلّی 4 میلیمتر تولید میشوند. این لایه ها متشکل شده اند از دو لایه آلومینیومی نازک رویه و پشت و یک لایه مواد معدنی یا پلی اتیلن در هسته داخلی این ورق ها که یک ورق مستحکم و منعطف را به وجود می آورند.

ورق کامپوزیت قرمز
ورق کامپوزیت قرمز با بهترین کیفیت و قیمت

قیمت ورق کامپوزیت قرمز آلکونایس

price of red composite sheet

قیمت ورق کامپوزیت قرمز بر اساس برند ، نوع و کیفیت رنگ آن و همینطور ضخامت لایه آلومینیومی آن که به سه دسته (تابلویی ، اکونومی و مدیوم) تقسیم میشود ، بستگی دارد. بازه قیمتی ورق های کامپوزیت قرمز از متر مربعی 300/000 تومان الی 390/000 تومان میباشد که همانطور که در بالا گفته شد تأیین این قیمت بستگی به نوع و کیفیت رنگ انتخابی ورق شما دارد.

 شما میتوانید برای مشاهده لیست قیمت های آلکونایس روی ((قیمت ورق کامپوزیت)) کلیک کنید و تمامی قیمت های محصولات ما را مشاهده کنید. همچنین برای استعلام قیمت دقیق و دریافت اطلاعات مورد نیاز خود ، با کارشناسان و بازاریابان فروش ما میتوانید تماس حاصل فرمایید تا آنها شما را در خریدی راحت و مطمئن یاری کنند.

قیمت ورق کامپوزیت قرمز

ورق کامپوزیت قرمز براق

High Gloss Red

ورق کامپوزیت قرمز براق همانطور که از اسمش پیداست براقیت خاصی دارد و مانند ورق های آینه ای از بازتاب تصویر خوب و واضحی برخوردار است که باعث شده تا این ورق ها نمای زیبایی را به ساختمان ها و سازه هایی که در آنها به کار برده میشوند، میدهد. همچنین این رنگ از ورق های کامپوزیت در زمینه تابلوهای تبلیغاتی مغازه ها مثل فست فود ها ، مراکز تفریحی و مراکز تجاری ای که نیاز به جلب توجه بینندگان دارند ، کاربرد بسیاری دارد.

ورق کامپوزیت قرمز براق

ورق کامپوزیت قرمز مات

Solid Red

ورق کامپوزیت قرمز مات بر خلاف رنگ براق این ورق از رنگ کدر تر و تیره تری تشکیل شده است که خاصیت بازتاب تصاویر را ندارد. از این ورق معمولاً در نمای ساختمان های شعبات بانک ها و مراکز اداری استفاده میشود و یک نمای جذاب و مدرن را به همراه میاورد.

ورق کامپوزیت قرمز مات

کاربردهای ورق کامپوزیت قرمز

Red composite sheet Applications

از آنجایی که رنگ قرمز نسبت به دیگر رنگ های موجود توجه بیشتری را به خود جلب میکند معمولاً کاربرد بسیاری در تابلوهای تبلیغاتی مغازه ها دارد و بیشتر در زمینه تابلوهای فست فود و آبمیوه فروشی استفاده میشوند. اما از دیگر کاربردهای این ورق میتوان به استفاده مکرر آن ها در نمای ساختمان های تجاری و فروشگاهی اشاره کرد . برای مثال اکثر ساختمان های بانک شهر از ورق کامپوزیت قرمز برای نما یا تابلوی تبلیغاتی استفاده میکنند که یک رنگ الگو برای تمامی شعبه های این بانک میباشد.

همچنین از ورق های قرمز نیز میتوان برای قاب بندی و ایجاد یک فِرِم زیبا دور تابلو یا پنجره های ساختمان ها و همینطور پوشش ستون های ساختمان ها که نمای بدی را به دید بیننده میرسانند نیز استفاده کرد.

کاربرد ورق کامپوزیت قرمز
کاربرد ورق کامپوزیت قرمز 2
کاربرد ورق کامپوزیت قرمز 3
کاربرد ورق کامپوزیت قرمز 4

ابعاد و ویژگی های ورق کامپوزیت قرمز

Red composite sheet Dimensions & property

ابعاد هر برگ ورق کامپوزیت قرمز به صورت کلی 4 متر مربع میباشد که تشکیل شده از 1 متر و 25 سانتی متر عرض ورق و 3 متر و 20 سانتی متر طول ورق میباشد. همچنین ضخامت کلی این ورق ها مانند سایر ورق ها 4 میلی متر میباشد و این ضخامت لایه آلومینیومی رویه آن است که متغییر میباشد . برای مثال ضخامت رویه آلومینیومی ورق های تابلویی 0/12 میباشد و ضخامت ورق های اکونومی 0/2 میباشد که در کاربرد و قیمت آنها تأثیر گزار است.

ورق های کامپوزیت قرمز از ویژگی های متعددی نیز برخوردار هستند که آنها را به یکی از مصالح بسیار مطلوب و پرطرفدار برای ساخت و ساز و طراحی نماهای ساختمانی ، تابلوهای تبلیغاتی و... تبدیل کرده است. از جمله ویژگی های این ورق ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

انعطاف پذیری بالا و استفاده راحت در طراحی های پیچیده

استحکام بالا در برابر خوردگی ، خط و خش و کثیفی

وزن سبک برای جابه جایی و حمل و نقل راحت

دارای روکش P.V.D.F برای مقاومت در برابر ترک خوردن و اشعه فرابنفش خورشید

سازگاری بالا با محیط زیست 

همچنین از دیگر ویژگی هایی که ورق های شرکت آلکونایس دارا میباشند ، 10 سال ضمانت نامه و بیمه نامه کتبی میباشد که به شما این اطمینان را میدهد تا با خیالی راحت خرید خود را انجام داده و از ای ورق ها در پروژه های خود استفاده کنید.

خرید اینترنتی ورق کامپوزیت قرمز

Online purchase of Red composite sheet

شرکت بازرگانی آلکونایس با بیش از 10 سال سابقه و تجربه در تولید و فروش ورق های کامپوزیت به سراسر ایران این امکان را فراهم کرده است تا شما خریداران و مشتریان عزیز به راحتی ورق های مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی و بدون دردسر سفارش دهید تا در سریع ترین زمان ممکن برای شما در هر نقطه از کشور فرستاده شود. همچنین بازرگانی الکونایس دارای نماینده های مختلف در سراسر کشور میباشد که میتواند سفارش شما را در شهر های مختلف به دست شما خریدار عزیز برساند.

شما میتوانید برای ثبت سفارش خود با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید و یا از طریق قسمت تماس با ما با بازاریابان ما در ارتباط باشید. تا کارشناسان با تجربه ما سفارش شما را ثبت کرده و برای شما ارسال کنند . همچنین میتوانید از طریق واتساپ و تلگرام با ما همراه باشید.

5 دیدگاه در “ورق کامپوزیت قرمز

  1. علی شاهرضا گفت:

    عالی فقط پوسته روی ورق ها سخت کنده میشد، پیگیری کنید

    1. admin گفت:

      مرسی از نظرتون ، پیگیری میشه

  2. تیمور گفت:

    ورق کامپوزیت قرمزالکونایس هم از نظر کیفیت رنگ و جنس بسیار عالی

  3. حسین زاده گفت:

    با تشکر از سایت خوبتون و ارسال سریع بار ، رنگ ورق ها با کیفیت بود و دون دون داخلشون نبود مثل سایر برندهایی که اسم نمیارم ورق دون دون رو به اسم ورق با کیفیت میفروشند

    1. admin گفت:

      ارادتمند شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *