ورق کامپوزیت تابلویی با بهترین کیفیت و قیمت

Panel composite sheet with the best quality and price

ورق کامپوزیت تابلویی آلکونایس در شرکت آلکونایس و در خط تولیدی اختصاصی ، با بهترین مواد اولیه وارداتی و با کیفیت تولید شده و در سراسر کشور به پخش و فروش میرسند. ورق های تابلویی در رنگ ها و طرح های مختلف در بازرگانی آلکونایس موجود میباشند.

نحوه تولید ورق کامپوزیت تابلویی در شرکت آلکونایس مانند سایر دیگر ورق ها میباشد. در قدم اول مواد اولیه با کیفیت تهیه شده و در خط تولیدی منحصر به فرد درون ریزی میشود. این خط تولید وظیفه این را دارد تا سه لایه مختلف از مواد را به یکدیگر متصل کند تا ورق کامپوزیتی با کیفیت و درجه یک ارائه دهد. این سه لایه از مواد مختلف عبارتند از : دولایه رویه آلومینیومی و یک لایه هسته ، که جنس آن از پلی اتیلن و مواد معدنی ضدحریق میباشد.

معمولاً ورق های تابلویی به دلیل ضخامت کم رویه آلومینیومی آنها قابل شیار خوردن و خم خوردن نمیباشند. همین امر سبب شده است تا ورق کامپوزیت تابلویی بیشتر در تابلوهای تبلیغاتی یک تیکه و یا با روش نصب اِچ و اِل کاربرد داشته باشند.

ورق کامپوزیت تابلویی آلکونایس

قیمت ورق کامپوزیت تابلویی آلکونایس

price of Panel composite sheet

ورق های تابلویی از قیمت اقتصادی تر و به صرفه تر از ورق های اکونومی و مدیوم برخوردار میباشند. قیمت ورق کامپوزیت تابلویی آلکونایس معمولاً در بازه 300/000 تومان الی 310/000 تومان میباشد.

ما در شرکت بازرگانی آلکونایس لیست قیمت انواع ورق کامپوزیت تابلویی را برای شما مشتریان عزیز تهیه کرده ایم . شما میتوانید برای مشاهده این لیست قیمت ، روی (( قیمت ورق کامپوزیت )) کلیک کنید و تمامی قیمت های ورق های تابلویی و سایر ورق ها در طرح ها و رنگ های مختلف با ضخامت های مختلف را مشاهده کنید. 

همچنین شما میتوانید در صورت نیاز با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید تا مشاورین با تجربه ما شما را در خرید مطمئن و راحت همراهی کنند. برای ثبت سفارش خود با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید تا در سریع ترین زمان ، سفارش شما برایتان ارسال شود.

شماره تماس ها

09124051174

کارشناس فروش (آقای فرجی)

شماره تماس ها

09100984537

کارشناس فروش (آقای فرجی)

پشتیبانی فروش آلکونایس

کاربرد ورق های کامپوزیت تابلویی

Panel composite sheet Applications

همانطور که در بالا گفته شد ورق های کامپوزیت تابلویی بیشتر برای نصب تابلوهای تبلیغاتی در یک راسته و روش نصب اِچ و اِل به کار برده میشوند زیرا از ضخامت رویه آلومینیومی کمتری نسبت به ورق کامپوزیت اکونومی و مدیوم برخوردار هستند و احتمال شکسته شدن ورق در خم زدن آن وجود دارد. ورق های تابلویی مناسب برای پروژه های کوچک و کم هزینه ای میباشد که کارفرما یا پیمانکار قصد صرفه جویی در هزینه ها را دارد. همچنین ورق های تابلویی نیز در صنعت تابلوسازی و ساخت طرح ها و حروف های برجسته نیز کاربرد دارند.

خوشبختانه ورق کامپوزیت های تابلویی تولید شده در شرکت آلکونایس از ضخامت مطلوبی برخوردار میباشند و حتی قابل خم خوردن نیز هستند. شما میتوانید برای سفارش این نوع ورق های اقتصادی و به صرفه با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

کاربرد ورق کامپوزیت تابلویی

ابعاد و ویژگی های ورق کامپوزیت تابلویی

Panel composite sheet Dimensions & property

ضخامت کلی ورق کامپوزیت تابلویی 4 میلیمتر میباشد و ضخامت رویه آلومینیومی آن 0/12 میباشد که نسبت به ورق های اکونومی و سایر ورق های نمای کامپوزیت ساختمان ، ضخامت کمتری دارد. ابعاد کلی این ورق ها نیز 4 متر مربع میباشد که تشکیل شده از 3 متر و 20 سانتی متر طول و 1 متر و 25 سانتی متر عرض ورق میباشد. 

ورق کامپوزیت تابلویی از ویژگی های متعددی برخوردار است که در ادامه برخی از این وِیژگی ها را بازگو میکنیم.

 دارای استحکام بالایی میباشد

وزن آن بین هر متر مربعی 4 کیلوگرم میباشد و به راحتی جابه جا میشود

در مقابل اشعه فرابنفش خورشید ، باران های اسیدی و خوردگی کاملاً مقاوم است

با محیط زیست کاملاً سازگاری دارد و هیچ لطمه ای به آن نمیرساند

از قیمت به صرفه تری نسبت به سایر مصالح برخوردار است

انعطاف پذیری بالایی در طراحی و اجرا دارد

همچنین قابل توجه است که ورق های تابلویی آلکونایس از ضمانت نامه 10 ساله و بیمه نامه برخوردار نمیباشند و این ضمانت نامه فقط و فقط برای ورق های اکونومی و مدیوم شرکت آلکونایس صادر میشود.

خرید اینترنتی ورق کامپوزیت تابلویی

Online purchase of Panel composite sheet

بازرگانی آلکونایس امکان خرید اینترنتی بدون دردسر ورق های کامپوزیت تابلویی را برای شما مشتریان عزیز فراهم نموده است. شما میتوانید برای ثبت سفارش ورق های مورد نیاز خود با شماره های درج شده در سایت و در این صفحه تماس حاصل فرمایید تا مشاورین ما شما را در خرید مطمئن همراهی کنند.

همچنین شما میتوانید از طریق واتساپ و تلگرام با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.