ورق کامپوزیت نوک مدادی با بهترین کیفیت و قیمت

Grey Silver composite sheet with the best quality and price

ورق کامپوزیت نوک مدادی آلکونایس یکی دیگر از طیف های رنگی ورق های کامپوزیت شرکت آلکونایس میباشد که با متریال های خاص و خط تولید منحصر به فرد در کارخانه آلکونایس به تولید رسیده و در سراسر کشور به پخش میرسند. رنگ نوک مدادی این ورق ها در ضخامت های تابلویی ، مدیوم و اکونومی به تولید میرسند و در نماهای ساختمانی ، سازه ها و تابلوهای تبلیغاتی مورد استفاده قرار میگیرند.

نحوه تشکیل و تولید ورق های کامپوزیت نوک مدادی  مانند سایر ورق های کامپوزیت ، از طریق متصل شدن چندین لایه با جنس ها و متریال های مختلف است. دولایه تشکیل دهنده آن از جنس آلومینیوم و لایه هسته داخلی این ورق ها از جنس پلی اتیلن یا مواد معدنی نسوز میباشد تا در برابر حرارت و آتش مقاوم باشند.

ورق کامپوزیت نوک مدادی با بهترین کیفیت
ورق کامپوزیت نوک مدادی آلکونایس با بهترین قیمت

قیمت ورق کامپوزیت نوک مدادی آلکونایس

price of Grey Silver composite sheet

قیمت ورق های کامپوزیت نوک مدادی بر اساس نوع برند آنها ، کیفیت رنگ آنها ، و ضخامت لایه آلومینیومی رویه آنها تأیین شده و به فروش میرسند. هر چقدر کیفیت رنگ و ضخامت رویه آلومینیومی ورق بیشتر باشد از قیمت بالاتری نسبت به ورق هایی که کیفیت رنگ و ضخامت کمتری دارند برخوردار است.

خوشبختانه ما در شرکت آلکونایس انواع ورق کامپوزیت نوک مدادی را در ضخامت ها و رنگ های با کیفیت تولید میکنیم و با قیمت به صرفه و اقتصادی به فروش میرسانیم . شما میتوانید برای استعلام قیمت ورق های نوک مدادی و دیگر رنگ ها روی (( قیمت ورق کامپوزیت )) کلیک کنید و قیمت های ما را مشاهده کنید. 

همچنین میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت ها ، نحوه ارسال و جزئیات با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید تا مشاورین و بازاریابان ما شما را در خریدی راحت و آسوده همراهی کنند.

کاربرد های ورق کامپوزیت نوک مدادی

Grey Silver composite sheet Applications

ورق های نوک مدادی به دلیل رنگ خاص و زیبای آنها نمای مدرن و خاصی را به مکانی که کار شده است میدهند. این ورق ها معمولا در نمای کامپوزیت ساختمان های مسکونی ، تجاری و فروشگاهی کاربرد دارند . همچنین در تابلوهای تبلیغاتی و نمایشگاهی ، دکوراسیون های داخلی ، دیزاین و طراحی نمای داخل ساختمان ها و سازه ها ، پوشش بالکن ها و حفاظ ها ، پوشش کرکره ها و سیستم های تهویه آب و هوایی کاربرد دارند .

ورق های نوک مدادی به دلیل رنگ تیره آنها پوشش بسیار مناسبی برای زیرسازی تابلوهای فروشگاهی ، تجاری و صنعتی میباشند زیرا باعث میشوند تا نور حروف تابلو های حروف برجسته بیشتر در معرض دید باشند و جلب توجه بیشتری برای بینندگان کنند.

کاربرد ورق کامپوزیت نوک مدادی
کاربرد ورق کامپوزیت نوک مدادی 2
ورق کامپوزیت نوک مدادی 3

ابعاد و ویژگی های ورق کامپوزیت نوک مدادی

Grey Silver composite sheet Dimensions & property

ورق های کامپوزیت نوک مدادی در ابعاد کلی 4 متر مربع ، 1/25 متر عرض و 3/20 متر طول تولید میشوند. ضخامت کلی این ورق ها 4 میلیمتر میباشد و ضخامت لایه آلومینیومی رویه آن ها بستگی به نوع ورق دارد. برای نمونه ورق های اکونومی تولید شده شرکت آلکونایس از ضخامت 0/2 برخوردار است که به راحتی قابل شیار و خم خوردن میباشند.

برای تولید این رنگ ورق ها به صورت استثنایی از دو لایه رنگ پلی استر استفاده میشود تا رنگ رویه ورق از کیفیت بالایی برخوردار شود و حالت دون دون بودن رنگ آن در نماهای ساختمانی و تابلوهای تبلیغاتی نمایش داده نشود . همچنین برای ثابت ماندن رنگ ورق از تکنولوژی نانو P.V.D.F استفاده میشود و رنگ ورق ها را در برابر اشعه فرابنفش خورشید مقاوم میکند.

از دیگر ویژگی های این ورق میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

دارای تکنولوژی FR (ضدحریق و نسوز)

سبک بودن در عین استحکام بالای ورق

مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید و باران های اسیدی

سازگاری با محیط زیست

انعطاف پذیری و قابل شیار و خم خوردن

همچنین از دیگر ویژگی های این ورق میتوان به گارانتی وبیمه نامه 10 ساله این ورق ها اشاره کرد.

خرید اینترنتی ورق کامپوزیت نوک مدادی

Online purchase of Grey Silver composite sheet

بازرگانی الکونایس امکان خریدی آسان و اینترنتی ورق های نوک مدادی را برای مشتریان خود فراهم کرده است . شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش خود با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید تا مشاورین و بازاریابان با تجربه ما شما را در خریدی راحت و مطمئن همراهی کنند ، تا در سریع ترین زمان ممکن سفارش ثبت شده تان برای شما ارسال گردد.

همچنین میتوانید از طریق واتساپ و تلگرام با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *