ورق کامپوزیت نقره ای با بهترین کیفیت و قیمت

Silver composite sheet with the best quality and price

ورق کامپوزیت نقره ای آلکونایس یکی دیگر از طیف های رنگی ورق های تولید شده شرکت بازرگانی آلکونایس ، در خط تولیدی اختصاصی و منحصر به فرد میباشد. این ورق ها در کارخانه الکونایس در ضخامت های تابلویی ، اکونومی و مدیوم به تولید میرسند و در سراسر کشور به فروش میرسند. ورق های کامپوزیت نقره ای بیشتر در نمای کامپوزیت ساختمان تجاری ، مسکونی و فروشگاهی کاربرد دارد . همچنین از این ورق کامپوزیت برای زمینه تابلوهای تبلیغاتی مغازه ها نیز استفاده میشود.

ورق های نقره ای مانند دیگر ورق های شرکت آلکونایس ( ورق کامپوزیت سفید ، ورق کامپوزیت مشکی و...) از اتصال 3 لایه از مواد و آلیاژهای مختلف تشکیل شده اند. ضخامت کلی این ورق ها 4 میلیمتر میباشد و دولایه تشکیل دهنده رویه آن از جنس آلومینیوم و لایه هسته داخلی آن از جنس مواد معدنی و پلی اتیلن یا پلی اورتان میباشد.

ورق کامپوزیت نقره ای
ورق کامپوزیت رنگ نقره ای

قیمت ورق کامپوزیت نقره ای آلکونایس

price of Silver composite sheet

قیمت مشخص شده ورق کامپوزیت نقره ای بستگی به ضخامت رویه آلومینیومی آن ، برند آن و کیفیت رنگ ورق دارد. بازه قیمتی که این ورق ها در شرکت بازرگانی الکونایس به فروش میرسند از متر مربعی 310/000 تومان الی 400/000 تومان میباشد که همانطور که در بالا گفته شد بستگی به نوع انتخاب شما دارد.

ما در بازرگانی الکونایس بهترین کیفیت ورق با ضخامت عالی را تولید کرده و به فروش میرسانیم شما میتوانید برای استعلام قیمت انواع ورق های کامپوزیت روی ((قیمت ورق کامپوزیت)) کلیک کنید و لیست قیمت های ما را مشاهده کرده و در صورت نیاز با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید تا سفارش خودتان را ثبت کنید.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه خرید ، روش ارسال و... میتوانید با مشاورین و کارشناسان ما در ارتباط باشید تا شما را در خریدی مطمئن و راحت همراهی کنند.

ورق کامپوزیت سیلور براش (نقره ای خش دار)

Silver Brush Composite Sheet

ورق کامپوزیت نقره ای خش دار (سیلور براش) از دیگر طیف های رنگی ورق های نقره ای میباشد. این ورق از همان رنگ نقره ای تولید شده است اما یک حالت خش دار و یا به اصطلاح براش بر روی رنگ نقره ای این ورق وجود دارد .خش دار بودن این ورق باعث شده است تا یک طرح زیبا را بر روی این نوع ورق ها شاهد باشیم و برای نمای ساختمان ها و تابلوهای تبلیغاتی استفاده شوند.

ورق کامپوزیت نقره ای خش دار

کاربردهای ورق کامپوزیت نقره ای

Silver composite sheet Applications

امروزه به دلیل بالا بودن انعطاف طراحی و اجرای ورق های کامپوزیت و همچنین طرح ها و رنگ های مختلف آن این امکان برای طراحان و معماران فراهم شده است تا با دستی باز تر طرح و ایده خود را در نما های ساختمان ، دیزاین ها و دکوراسیون های داخلی پیاده سازی کنند.

ورق های کامپوزیت نقره ای نیز به دلیل دارا بودن رنگی مدرن نمای زیبایی را به ساختمان های تجاری ، مسکونی و فروشگاهی میدهند . از دیگر کاربرد هایی که این رنگ ورق دارد میتوان به پوشش دیوار ها ، درب و پنجره ، سقف و سایر سطوح اشاره کرد. 

همچنین ورق کامپوزیت نقره ای در صنعت تابلوسازی نیز کاربرد بسیاری دارد و از آن در زمینه تابلوهای تبلیغاتی فست فود ها ، سوپر مارکت ها ، مراکز تجاری و فروشگاهی و... استفاده میشود.

کاربرد ورق کامپوزیت نقره ای 3
کاربرد ورق کامپوزیت نقره ای 2
کاربرد ورق کامپوزیت نقره ای

ابعاد و ویژگی های ورق کامپوزیت نقره ای

Silver composite sheet Dimensions & property

ورق های کامپوزیت نقره ای در ابعاد 1 متر و 25 سانتی متر عرض و 3 مترو 20 سانتی متر طول  و در ضخامت کلی 4 میلیمتر در کارخانه شرکت الکونایس به تولید میرسند. ضخامت لایه آلومینیومی رویه آن ها متغیر میباشد و بستگی به نوع آن دارد. برای مثال ضخامت لایه آلومینیومی ورق تابلویی نقره ای 0/12 میباشد و ضخامت ورق اکونومی نقره ای 0/2 میباشد که باعث میشود تا به راحتی خم خورده شود و همچنین انعطاف پذیری آن را بالا برده و استحکام ورق را تقویت میبخشد.

ورق های نقره ای از ویژگی های متعددی نیز برخوردار هستند که آن ها را به یکی از مصالح پرطرفدار در طراحی و اجرای نماهای ساختمانی ، دکوراسیون های داخلی و تابلوهای تبلیغاتی تبدیل کرده است . از ویژگی های این ورق میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

استحکام بالا در عین وزن سبک ورق 

جابه جایی و نصب راحت

انعطاف پذیری بالا در طراحی و اجرا

ضد آب ، عایق صدا و عایق حرارت

سازگار با محیط زیست

مقاوم در برابر اشعه فرا بنفش خورشید

داراری روکش PVDF برای تقویت رنگ رویه ورق

استحکام در برابر خوردگی و باران های اسیدی

همچنین قابل توجه شما مشتریان عزیز باشد که ورق های آلومینیوم کامپوزیت نقره ای دارای 10 سال ضمانت نامه و بیمه نامه کتبی میباشند که خیال شما را برای خریدی مطمئن ، آسوده میکند.

خرید اینترنتی ورق کامپوزیت نقره ای

Online purchase of Silver composite sheet

برای خرید ورق های کامپوزیت آلومینیومی دیگر نیازی به بازارگردی و جست و جو برای پیدا کردن ورق های با کیفیت و قیمت مناسب ندارید. فقط کافیست با بازرگانی آلکونایس همراه باشید. شرکت الکونایس امکان خرید اینترنتی ورق های کامپوزیت نقره ای و سایر ورق های کامپوزیت را برای شما مشتریان و خریداران عزیز فراهم کرده است. شما میتوانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید و سفارش خود را ثبت کرده تا در سریع ترین زمان برای شما به سراسر کشور ارسال شود.

همچنین بازرگانی الکونایس دارای نمایندگانی در سراسر ایران میباشد که به امر ارسال سریع ورق های کامپوزیت کمک بسیاری میکند. شما همچنین میتوانید با مشاورین ما در واتساپ و تلگرام در ارتباط باشید تا شما را در خریدی مطمئن و راحت همراهی کنند.

2 دیدگاه در “ورق کامپوزیت نقره ای

  1. محمد گفت:

    کیفیت نسبت به قیمت عالی

    1. admin گفت:

      نظر لطفتونه قربان🙌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *