ورق کامپوزیت مشکی با بهترین کیفیت و قیمت

Black composite sheet with the best quality and price

ورق کامپوزیت مشکی آلکونایس با بهترین متریال ها و مواد اولیه در خط تولیدی منحصر به فرد، در رنگ های مشکی مات و مشکی براق  به تولید میرسند و در سراسر کشور فروخته شده و در تمامی پروژه های نمای ساختمان ، تابلوهای تبلیغاتی ، صنعت یخچالسازی و... به کار میروند.

همانطور که میدانید ورق های کامپوزیت مشکی مانند سایر ورق های کامپوزیت موجود در بازار از دو لایه آلومینیومی بسیار نازک و یک لایه از جنس پلی اتیلن در هسته آن تشکیل شده اند . این ساختار ورق کامپوزیت مشکی باعث شده است که طرفداران زیادی در صنعت نمای ساختمان و تابلوسازی پیدا کند و همینطور در نمای ساختمان های مسکونی ، تجاری و تفریحی از آن ها استفاده مکرر شود.

ورق کامپوزیت مشکی مات
ورق کامپوریت مشکی براف

قیمت ورق کامپوزیت مشکی آلکونایس

price of Black composite sheet

قیمت ورق های کامپوزیت بر اساس برند ، نوع آنها (تابلویی ، اکونومی و مدیوم) و همینطور کیفیت رنگ رویه آنها مشخص میشود و همچنین این نکته حائز اهمیت است که در رنگ های مشکی مات و مشکی براق تفاوت قیمتی وجود ندارد . برای نمونه ورق های اکونومی و مدیوم مشکی مات و براق از قیمت بیشتری نسبت به ورق های تابلویی مشکی مات و براق برخوردار میباشند زیرا ضخامت آنها بیشتر از ورق های تابلویی است و همینطور قابل شیار و خم خوردن نیز هستند. 

ما در بازرگانی آلکونایس انواع ورق های کامپوزیت را تولید میکنیم شما میتوانید برای دیدن قیمت های ورق کامپوزیت ما روی (( قیمت ورق کامپوزیت )) کلیک کنید و لیست قیمت های ما را مشاهده کنید. در صورت نیاز میتوانید با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید و سفارش خود را ثبت نمایید تا در سریع ترین زمان ممکن سفارشتان برای شما به سراسر کشور ارسال شود .

قیمت ورق کامپوزیت مشکی

ورق کامپوزیت مشکی مات

Solid Black Composite sheet

مشکی مات یکی از رنگ های طیف رنگی ورق های مشکی میباشد که به طور اختصاصی شرکت الکونایس در خط تولید منحصر به فرد میباشد. ورق های کامپوزیت مشکی مات بر خلاف رنگ براق این ورق انعکاس تصویر ندارد و کاملا به صورت مات و تیره میباشد.

ورق کامپوزیت مشکی مات

ورق کامپوزیت مشکی براق

Glossy Black composite sheet

مشکی براق یکی دیگر از رنگ های طیف رنگی ورق های کامپوزیت مشکی میباشد و به طور تخصصی شرکت الکونایس در خط تولید منحصر به فرد و اختصاصی تولید و به فروش میرسد. ورق های کامپوزیت مشکی براق برخلاف دیگر طیف رنگی این ورق یعنی مشکی مات انعکاس تصویر واضح دارد و حالت براق و درخشنده ای از خود ساطع میکنند.

ورق کامپوزیت مشکی براق

کاربردهای ورق کامپوزیت مشکی

Black composite sheet Applications

از آنجایی که رنگ مشکی حس مدرن بودن و شیک بودن را به بیننده القا میکند و همینطور مانند ورق کامپوزیت سفید نشانگر زیبایی در عین سادگی میباشد در بیشتر پروژه های نمای ساختمان های مسکونی ، تجاری و تفریحی استفاده میشوند تا بتوانند بیننده های خود را جذب خود کنند.

همچنین ورق مشکی میتواند زمینه زیبایی برای تابلوهای تبلیغاتی مغازه ها ، فروشگاه ها و مراکز تجاری باشد به دلیل تیرگی رنگ آن که باعث میشود نور تابلوهایی نظیر چلنیوم و حروف برجسته بهتری پخش و دیده شود و جلب توجه کند.

کاربرد ورق کامپوزیت مشکی
کاربرد ورق کامپوزیت 1
کاربرد وررق کامپوزیت 2
کاربرد ورق کامپوزیت 3

ابعاد و ویژگی های ورق کامپوزیت مشکی

Black composite sheet Dimensions & property

ورق های کامپوزیت مشکی مانند سایر ورق های کامپوزیت در ابعاد 4 متر مربع (3 متر و 20 سانتی متر طول و 1 متر و 25 سانتی متر عرض) میباشد و همچنین ضخامت این ورق نیز مانند دیگر ورق ها است یعنی (4 میلی متر). از ویژگی های ورق های کامپوزیت میتوان به:

سبکی در عین استحکام بالا 

مقاومت در برابر نور خورشید و خوردگی و باران های اسیدی

مقاومت در برابر حرارت و آتش سوزی 

انعطاف پذیری بالا برای طراحی و برش

قابل شیار و خم خوردن برای اجرای نمای فیکس

استفاده از تکنولوژی نانو PVDF در رنگ رویه آن 

همچنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که ورق های اکونومی و مدیوم مشکی آلکونایس دارای 10 سال ضمانت نامه و 10 سال بیمه نامه کتبی میباشند که خیال شما مشتریان عزیز را برای خرید این ورق ها راحت میکند و در صورت بروز هرگونه مشکل و یا خرابی میتوانید از این تضمین ما استفاده کنید.

خرید اینترنتی ورق کامپوزیت مشکی

Online purchase of Black composite sheet

بازرگانی آلکونایس این امکان را فراهم کرده است که به راحتی شما میتوانید برای خرید اینترنتی ورق کامپوزیت اقدام کنید و با مشاورین ما در تماس باشید تا سفارش مورد نظر خود را ثبت کنید تا در سریع ترین زمان برای شما ارسال شود . همچنین مشاورین و بازاریابان متخصص ما آماده ارائه مشاوره در رابطه با خرید انواع ورق کامپوزیت میباشند کافیست تا با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید و از مشاوره ما استفاده کنید.

همینطور میتوانید از طریق واتساپ و تلگرام با ما همراه باشید.

10 دیدگاه در “ورق کامپوزیت مشکی

  1. پارسا گفت:

    من رنگ مشکی ماتشو استفاده کردم برای پروژه تابلوم توی خیابان نواب از کیفیتش راضی بودم

    1. admin گفت:

      نظر لطفتونه جناب

  2. محمدپور گفت:

    رنگ مشکی براقش کیفیتش کمتر بود نسبت به رنگ ماتش

    1. admin گفت:

      ممنون از نظرتون حتماً پیگیری میشه در تولیدات جدید

  3. علیرضا گفت:

    از برند آلکونایس راضیم من به غیر از ورق مشکی از رنگ های دیگشم تهیه کردم راضی بودم

    1. admin گفت:

      باعث افتخاره رضایتتون جناب

  4. سعید گفت:

    ورق مشکی چن سال ضمانت داره؟؟

    1. admin گفت:

      با سلام ضمانت ورق های اکونومی مشکی 10 سال ضمانت نامه کتبی دارند.

  5. وحید گفت:

    کیفیت عالی از ورق مشکی شیار خور زدم درجه یک بود ورقش

    1. admin گفت:

      با سلام باعث خوشحالی ماست رضایت شما جناب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *